W programie zajęć/szkolenia prosimy opisać w min. 3 zdaniach każde działanie na każdy dzień mobilności.
Wpisanie działać takich jak: "wizyta w bibliotece i zapoznanie z księgozbiorem", "zwiedzanie kampusu", "zapoznanie się z bazą dydaktyczną", "spotkanie z (towarzyskie)", "wspólne picie kawy", "uczestnictwo w konferencji", "nauka języka agnielskiego" NIE MOGĄ STANOWIĆ CZĘŚCI PROGRAMU, a ich zamieszenie w harmonogramie będzie skutkowało natychmiastową dyskwalifikacją.
Szkolenie panel I: Erasmus KA107 Credit Mobility Projects
Warsztaty porównawcze: Wydawnictwo Uczelniane
Wykład (3 godz.) na temat: Fiscal policy in Poland – critical evaluation.
Celem wykładu jest zapoznanie z polityką fiskalną rządu polskiego w okresie ostatnich kilkunastu lat. W wykładzie zostaną omówione podstawowe wskaźniki makroekonomiczne dla Polski w latach 2000-2017 (czyli przed i po akcesji do Unii Europejskiej). Na tym tle pokazane zostaną konkretne działania związane z wydatkami budżetowymi, polityką podatkową, społeczną i innymi związanymi z finansami publicznymi. Dokonana zostanie także analiza komparatywna sytuacji makroekonomicznej Polski i Czech oraz próba oceny wpływu rządów dwóch w/w państw na kształtowanie rozwoju gospodarczego. W wykładzie zostanie wykorzystana prezentacja Power Point oraz takie metody dydaktyczne, jak dyskusja, pogadanka, case study i inne. Po wykładzie przewidziana jest czas na wspólną debatę.
Wykład: Wielka Brytania a Stany Zjednoczone
Celem wykładu jest przedstawienie wzajemności i konfliktów w relacjach pomiędzy Wielką Brytanią a Stanami zjednoczonymi. Podejmuje temat roli Wielkiej Brytanii w procesie uzyskania niepodległości przez przyszłe Stany Zjednoczone. Zostaną wyeksponowane rezultaty niepodległości Stanów w odniesieniu do tracącej na znaczeniu hegemoni Wysp w świecie. Modele metod pracy: podający (przekazywanie wiedzy); nauczania pojęć (uczy myślenia logicznego); bezpośredni (skupia się na wiedzy proceduralnej); poszukujący (twórcze rozwiązywanie problemów, stwarzanie sytuacji problemowych); współpracy (nauczający jak współpracować ze sobą).
Dofinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Edukacji i Kultury (EACEA). Unia Europejska ani EACEA nie ponoszą za nie odpowiedzialności.
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Cookies wykorzystywane są do prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
Po więcej szczegółów odwiedź naszą "Politykę prywatności"